KOERS maakt het verschil

KOERS neemt Jansen & Vis aannemers over

Per 4 november 2019 is Jansen & Vis Aannemers uit Aarle-Rixtel overgenomen door KOERS. De overname vormt een samengaan van twee familiebedrijven uit twee verschillende delen van Nederland: KOERS uit het Rotterdamse, Jansen & Vis uit de regio Eindhoven.

Jansen & Vis Aannemers wordt KOERS Eindhoven

Overname onderstreept groeiambities.

Deze overname vormt voor KOERS een onderstreping van de groeiambities, met name vanuit de strategische wens om ook in de regio Eindhoven actief te kunnen zijn. Harold Koers, dga KOERS: “Met de overname van Jansen & Vis kunnen we onze vleugels als KOERS verder uitslaan naar het oosten, richting Eindhoven.”

Harold Koers benadrukt de strategische betekenis van de overname en waarom juist gekozen is voor Jansen & Vis. Afgezien van het feit dat het, net als KOERS, een familiebedrijf is: “Niet alleen profiteren we met deze overname van synergie op vele gebieden, maar halen we tevens veel ervaring en kennis van de lokale markt in huis.”

Familiebedrijf met een goede naam

Jansen & Vis heeft in de loop van haar ruim 75-jarig bestaan een mooie naam opgebouwd in de regio. De huidige organisatie wordt nog steeds gerund door een, inmiddels derde generatie, Jansen in de persoon van Bas Jansen. Hij zal na de overname meebouwen aan de verdere groei van deze vestiging van KOERS.

Jansen & Vis richt zich met name op ‘kleinschalige’ nieuwbouw, verbouwingen en renovaties, waardoor het een uitstekende aanvulling vormt op de activiteiten van KOERS. Bedoeling is dat de Brabantse onderneming voorlopig onder de vertrouwde, eigen naam en vanuit de huidige vestiging in Aarle-Rixtel blijft opereren. Op termijn zal Jansen & Vis geleidelijk integreren in de KOERS organisatie.